سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

وزارت داخله
حکومت محلات
تاریخ ۱۳۱۳/۱۱/۱۳
نمره ۲۱۸۱۵
متحدالمآل(بخشنامه)
به کلیه ادارات ثبت مرکز و ولایات و صاحبان دفاتر ازدواج و طلاق در تعقیب متحد المال نمره 17121 تاریخ 30/5/1313 مبنی بر اینکه صاحبان دفاتر ازدواج و طلاق مکلفند قبل از اینکه واقعه عقد یا طلاق در ظهر ورقه هویت زوج به ثبت نرسیده از تسلیم سند عقدنامه یا طلاق نامه خودداری نمایند.

لزوما اشعار می دارد نظر به اینکه در ضمن عمل معلوم شده است که اجرای متحد المآل فوق الذکر مصادف با مشکلات گردیده است ، لذا متحد المال مزبور را نقض و صاحبان دفاتر ازدواج وطلاق مکلفند همین که در واقعه عقد یا طلاق را در دفاتر اسناد رسمی به ثبت رساندند باید عقدنامه یا طلاق نامه به زوجین تسلیم نمایند واوراق احصائیه(آمار) ماهیانه که به دفاتر سجلّی ارسال می گردد کماکان باید تهیه شود.
مدیر کل ثبت مملکتی عبدالله مستوفی

شماره 1657 تاریخ 7/12/1313 مواد متحد المال فوق که در مجله رسمی وزارت جلیله عدلیه اعظم درج شده برای استحضار صاحبان دفاتر ازدواج و طلاق ابلاغ می شود .
امضاء : حکومت و مامور صلح محلات

 توضیحات :
در دهه 30 خورشیدی حجت الاسلام آقا محمد فاضلی مجتهد فرزند ملا محمد رضا صاحب دفتر ازدواج و طلاق شماره 14 شهر نراق و حومه بود و سپس فرزندش حجت الاسلام آقا احمد فاضلی صاحب دفتر ازدواج و طلاق شماره 16 گردید . آقا احمد بعدا از لباس روحانیت خارج و با نام خانوادگی نراقی پور رئیس دادگاه چندین شهر از جمله جهرم استان فارس شد . آقا محمد تاریخ 16 صفر 1360 قمری و آقا احمد تاریخ 10 مرداد 1339 خورشیدی دار فانی را وداع گفتند .   

سایت سلحشوران شهر نراق ، از استاد مرتضی علی آقایی نراقی پژوهشگر تاریخ و فرهنگ نراق بابت بازخوانی سند نزدیک به 90 سال قبل سپاس گزار می باشد .

۰۰/۰۶/۱۸
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook