سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

برخورد با سارقین منازل جنگ زدگان

دوشنبه, ۲۹ آذر ۱۴۰۰، ۰۱:۰۲ ب.ظ

در پاسگاه هماهنگ کننده بین هنگ ژاندارمری و پاسگاه ها و همچنین نیروهای کنار شط از جمله  منطقه  نهر عبود و شطیط و در عین حال بیسیم چی هم بودم .
کوی ذوالفقاری آبادان خالی از سکنه شده بود و مردم تمام اثاث وزندگی خود را رها کرده و به استان‌های دیگر پناه آورده بودند  جسته و گریخته  گزارش‌هایی از دستبرد به منازل مسکونی می‌رسید . فلذا با هماهنگی فرمانده پاسگاه و تعدادی از تکاوران هنگ کمین گذاشتیم بعد از دو یا سه بار بعد از تامین و مراقبت نصف شبی داستان شروع شد .

پاسگاه ژاندارمری دروازه خسرو آباد کوی ذوالفقاری آبادان تامین کننده ادوات و نیروی انسانی نَهر عبود اروند در استان خوزستان - سال 1363            حسین عابدینی فرزند علیرضا

متاسفانه عده‌ای از خدا بی‌خبر در حد یک دسته مسلح پیاده و با استفاده از تاریکی شب به محل آمدند و هر کدام وسایل قیمت دار هر خانه را بر داشته و به صورت کولبری پس از طی مسیری در حدود یک کیلومتر بار چند کامیون که استتار شده بود می‌کردند که با درایت فرماندهی موقعی که قصد حرکت داشتند به آنها حمله و پس از درگیری حدود یک ساعته وادار به تسلیم شدند .

در بازجویی از آنها مشخص شد که تیمی پر قدرت هستند که هر کدام در منطقه ای فعالیت می‌کردند وسایل مردم را به شهرهای مجاور حمل و سپس بفروش می‌رساندند . بر خود لازم می‌دانم از جان بر کفان نیروی انتظامی که گمنام و بدون هیاهوی کارشان را به نحو احسن انجام می دهند سر تعظیم فرود آورم .

حسین عابدینی فرزند علیرضا اهل شهر نراق

۰۰/۰۹/۲۹
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۱)

۱۲ دی ۰۰ ، ۱۵:۳۵ حسین عابدینی
با عرض سلام وخسته نباشید
از سایت وزین سلحشوران نراق کمال تشکر را دارم امید است پر فروغ در راهتان ومصمم در کارتان با یاری حضرت حق پیشران فرهنگ واصالت شهر باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook