سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

شاعر خوش ذوق بسیجی و رزمنده دفاع مقدس آقای علی رضایی فرزند رضا اهل شهر نراق در جواب عراقی نوشت :

امروز به دیوار تو ای خرمشهر
افتاد نگاهم و چنین می خوانم

صدام به آن خط کَریهَش بنوشت
من آمده ام و تا ابد می مانم

گفتم که تو فرزند پدر هرگز نه
این گفته حقیقت است و من می دانم

گفتی که سه روزه فاتح تهرانی
مسدود کنم راه تو را با جانم

صد بار اگر تکه شود جان و تنم
بهتر بود اَر سُست شود پیمانم

تنها نشدم گمان مکن ای مزدور
قُرص است دلم به بیشه ی شیرانم

ناموس و وطن برای من محترم است
جانم به فدای رهبر و ایرانم


توضیحات :

سوم خرداد ۱۳۶۱ شهر بندری خرمشهر پس از ۱۸ ماه توسط رزمندگان پُر توان از دست متجاوزین بعثی عراق آزاد شد و به نماد پایداری و مقاومت ملت ایران لقب گرفت. مردم شهر نراق در عملیات بیت المُقدس و آزاد سازی خرمشهر چندین مجروح و پنج شهید تقدیم نمود که به روح مطهرشان صلوات نثار می کنیم : غلامرضا قجری - علیرضا قجری - محمد رضا رمضانی - محمد رضا باقری نراقی - علی اصغر عبدالهی

۰۱/۰۱/۱۱
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook