سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

اداره محترم دارائی بخش دلیجان
 
محترماً در مورد پیش آگهی شماره ۱۰۵ مورخه 1339/2/20 موضوع مالیات املاک مزروعی در سال ۳۳۸(1338) که بمبلغ ۴۲۱۲/۷۵ ریال بنام اینجانب حاج عبدالکریم احمدی صادر نموده اید توضیحات و اعتراضات خود را بشرح زیر به عرض می رساند :

۱_ اولاً در خصوص ۵۵ سَراجه آب علیا و سفلای نراق باطلاع میرساند که اینجانب شخصاً ۲۴ سَراجه مالک هستم و ۲۴ سَراجه هم متعلق به ورثه مرحوم حاج عبدالرحیم احمدی برادرم میباشد که سابقه آن کلاً و جزاً در ثبت اسناد و املاک شهرستان محلات موجود است، ثانیاً هفت سراجه خریداری از آقای حاج احمد امینیان(فرزند غلامحسین معاون الممالک) مربوط به اینجانب نبوده و آقای احمد احمدی(فرزند محمد حسین) خریداری نموده اند که مدارک مربوطه در محضر شماره یک محلات موجود و گویا است.
۲_ در خصوص۳ و ۳ چهارم آب قنات بَهریار(در دلیجان) که ذکر فرموده اید فقط اینجانب ۳ ساعت آنرا مالک میباشم و بقیه مربوط به ورثه مرحوم اخوی حاج عبدالرحیم احمدی میباشد.
۳_ در خصوص ۳ ساعت آب قنات علائی(در دلیجان) که اینجانب مالک بوده ام در چندین سال قبل یکساعت و نیم آنرا به عقد عیالم نموده و از مالکیت بنده خارج شده است باستحضار رسانیده و اضافه مینماید که صدق توضیحات اینجانب با مراجعه به اداره ثبت شهرستان محلات محرز و به هیچ وجه مشمول مالیات املاک مزروعی نبوده و نیستم .
زیاده بذل توجه بیشتری را از آن مقام محترم به این موضوع دارد .
 
با تقدیم احترامات فائقه - حاج عبدالکریم احمدی(فرزند حبیب الله)


سایت سلحشوران شهر نراق ، از استاد گرانقدر آقای حاج سید مجتبی غفاری فرزند سید محمود از بابت بازخوانی اعتراض به مالیات املاک مزروعی سپاس گزار می باشد .
توضیحات :
حاج عبدالکریم احمدی فرزند حبیب الله سال 1275 در شهر نراق متولد  و سال 1352 دار فانی را وداع گفت و در قبرستان وادی السلام زادگاهش در آرامگاه خانوادگی به خاک ابدی سپرده شد .

۰۱/۰۱/۱۴
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook